CONCURS D'APARADORS DE NADAL

Enguany l'institut ha decidit participar en el tradicional concurs d'aparadors de Nadal d'Altea. Els alumnes del curs de 2n de Formació Professional Bàsica d'Agrojardineria i Floristeria, juntament amb les professores, van dissenyar i van portar a termini un projecte en el qual van incorporar materials reciclats. Tot aquest treball ha obtingut la gran recompensa d'obtindre el 2n Premi. Per a celebrar el premi obtingut, els alumnes, les professores i la directora del centre van fer un esmorzar en la Cafeteria Filharmònica, que havia facilitat les instal·lacions per poder participar en el concurs.

IES BELLAGUARDA · Galotxa, 1 · 03590-ALTEA · Tel. 96 681 60 70 · Fax 96 681 60 71 · e-mail: 03002573@gva.es