OLIMPÍADA MATEMÀTICA

Com en altres edicions, l'IES Bellaguarda ha participat en l'Olimpíada Matemàtica de Secundària que organitza la SEMCV (Societat d'Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana).

En la fase comarcal, que es va dur a terme el 16 d'abril de 2016 a l'Alfàs del Pi, van participar els alumnes següents:

• Ferran Cortés Pérez (nivell A)
  • Arnau Meseguer Sabio (nivell A)
  • Alberto Rodríguez Durá (nivell A)
  • Tamara Kumaritova (nivell B)

Els tres alumnes del nivell A (primer cicle d'ESO) es van classificar entre els 30 alumnes seleccionats per participar en la final provincial.

En la final provincial, que es va dur a terme el dia 7 de maig de 2016 a la Universitat Miguel Hernández d'Elx, Ferran Cortés Pérez va quedar en segona posició i va resultar seleccionat entre els 8 alumnes que havien de representar la província d'Alacant en la final autonòmica.

En la final autonòmica, que es va desenvolupar durant els dies 28 i 29 de maig de 2016 a la Universitat d'Alacant, Ferran Cortés Pérez va obtenir la tercera millor puntuació de la Comunitat Valenciana en el seu nivell, i formarà part de l'equip dels tres alumnes que representaran la Comunitat Valenciana en la final estatal, que es durà a terme del 22 al 26 de juny de 2016 a Santander.

Des de l'IES Bellaguarda d'Altea volem felicitar l'alumne Ferran Cortés Pérez pel bon treball. Li desitgem el millor per a l'Olimpíada Matemàtica Estatal i que s'ho passe d'allò més bé!

Sort, Ferran!

IES BELLAGUARDA · Galotxa, 1 · 03590-ALTEA · Tel. 96 681 60 70 · Fax 96 681 60 71 · e-mail: 03002573@gva.es