Inicio · Contacto · Webmaster · Cambio de idioma

CONTACONTES

Tot l'alumnat de 1r d'ESO va poder gaudir, el dia 14 d'octubre, al saló d'actes de l'institut, d'un contacontes portat a terme per M. Dolors Llorens, i amenitzat pel guitarrista Jaume Tomás, alumne de 1r de Batxillerat Artístic. M. Dolors va fer una magnífica tria de quatre contes de distints països, com Japó, Afganistan i dos contes de la nostra localitat, la qual cosa va suposar un viatge pel món a través de la literatura i de la imaginació. Contes que transmeten valors com la bondat, l'amistat, l'honestedat....

Els nostres alumnes van compartir una experiència molt bonica, perquè M. Dolors va saber captivar-los amb l'art de la narració oral i ensenyar-los que la literatura està viva i forma part de les nostres vides.

IES BELLAGUARDA · Galotxa, 1 · 03590-ALTEA · Tel. 96 681 60 70 · Fax 96 681 60 71 · e-mail: 03002573@gva.es