SORTEIG INTERCANVI PARÍS

Sorteig intercanvi París
IES Bellaguarda - 26 d'ctubre de 2014

BON VOYAGE!

22 alumnes de francés primer idioma de 4t ESO, 1r BAt i 2n BAT de l'IES Bellaguarda viatjaran del 30 de setembre al 7 d'octubre de 2014 a París amb dos professors del centre (Pablo Pastor i Jesús Pons). Hi faran un intercanvi amb el Lycée Georges Brassens. Aquest institut, situat en el tranquil barri 19, es caracteritza per acollir els alumnes que es dediquen a l'art, el teatre o la música en exclusiva i que superen una exigent prova d'accés. Després d'uns anys fent l'intercanvi amb Aurillac i, l'any passat, també amb Perpinyà, ha arribat el moment que els alumnes descobrisquen també París. Entre altres activitats, visitaran la Torre Eiffel, Notre-Dame, el Sacré-Coeur, el Louvre, el museu d'Orsay, el barri llatí... i el més important, conviuran en casa de famílies franceses per millorar l'idioma que estudien. Tindran a més el privilegi de poder descobrir la capital francesa de la mà de parisins. Els francesos vindran a Altea del 23 al 30 de març de 2015.

Els alumnes han venut durant l'estiu paperetes per financiar-se la totalitat o part del viatge. El sorteig es va dur a terme el passat divendres 26 de setembre a les 10:40 h al saló d'actes de l'IES Bellaguarda. Els guanyadors han sigut:

1r premi (Pili Martínez): "Pack Experiència FNAC "Escapa't amb gust" Exquisit hotel amb sopar, desdejuni per a 2 persones"

2n premi (Pedro Molinés): Tablet PC Intenso

BON VIATGE!

[Tornar a la pàgina d'ACTIVITATS]

IES BELLAGUARDA · Galotxa, 1 · 03590-ALTEA · Tel. 96 681 60 70 · Fax 96 681 60 71 · e-mail: 03002573@edu.gva.es