SORTEIG INTERCANVI PERPIGNAN - AURILLAC

Sorteig intercanvi Perpignan - Aurillac
IES Bellaguarda - 21 de febrer de 2014

Com ja vam fer l'any passat, hem tornat a organitzar un intercanvi amb França per a aquest curs escolar.

En el departament de Francés som conscients que un futur sense idiomes no és futur. La millor manera d'afermar tot el que han aprés és organitzant un viatge d'aquestes característiques.

Els nostres alumnes seran acollits per famílies franceses i, així mateix, acolliran els francesos que vindran a Altea a finals de març.

És, doncs, la millor manera de parlar un idioma que es parla en els cinc continents i que és un dels motors d'Europa: el francés y França.

A més de ser els nostres veïns, són també el principal soci econòmic de la Comunitat Valenciana, d'allò la importància d'aprendre avui en dia francés.

L'any passat l'experiència va ser tan positiva que vam decidir abraçar més. Aquest any, l'intercanvi és doble: els alumnes majors aniran a Perpignan (4t ESO fins a Batxillerat) i els menuts (1r ESO - 3r ESO) a Aurillac (poble agermanat amb Altea).

L'any passat participaren 22 alumnes i enguany hem arribat a 52.

Per abaratir les despeses, hem organitzat una rifa. El dia 21 de febrer, a les 10:40 h, hem dut a terme el sorteig.

Els premiats han estat:
3r premi (MP5): Antonio Pérez
2n premi (Bicicleta de muntanya): Antonio García
1r premi (XBox): Marian Marcos.

Ja hem parlat amb ells i vindran a arreplegar el regal.

En nomb de tots els alumnes que participen en el doble intercanvi Perpignan-Aurillac i dels professors de Francés, volem donar les gràcies a tots els qui ens heu recolzat comprant una papereta.

Ens anem a França!!

[Tornar a la pàgina d'ACTIVITATS]

IES BELLAGUARDA · Galotxa, 1 · 03590-ALTEA · Tel. 96 681 60 70 · Fax 96 681 60 71 · e-mail: 03002573@edu.gva.es