OLIMPÍADES DE QUÍMICA

Universitat Miguel Hernández d'Elx - 22 de març de 2013

QUATRE ALUMNES DE L’IES BELLAGUARDA,
EN LES OLIMPÍADES DE QUÍMICA

Els alumnes de segon curs de Batxillerat de Ciències, Marina Borja Lloret, Alba Ferrer Pérez, Jaume Rostoll Berenguer i Juan Sánchez Ivars, van participar en les Olimpíades de Química celebrades en l’edifici Altabix de la Universitat Miguel Hernández d’Elx el 22 de març de 2013. Dos d’ells van quedar entre els deu primers participants: Marina va quedar en octava posició i Jaume en novena. Juan va quedar el número divuit.
Tots ells valoren l’experiència com molt positiva i diuen que a més d’aprendre, ho passaren molt bé.
Felicitem els alumnes per la seua participació i per l’esforç que han fet, animant-los a continuar interessant-se per la Ciència!

[Tornar a la pàgina d'ACTIVITATS]

IES BELLAGUARDA · Galotxa, 1 · 03590-ALTEA · Tel. 96 681 60 70 · Fax 96 681 60 71 · e-mail: 03002573@edu.gva.es